Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Börjar bli bättre

Av Natalie Nilsson - 15 augusti 2013 20:57

Idag är första dagen på 4 veckor som jag känt mig pigg. Men ska inte ta ut mig i onödan. Blivit sjukskriven 2 veckor till iaf så får vi se hur jag mår då...måste ju få tillbaka krafterna.

När jag va till doktorn så konstaterna hon att de inte är min IBS som blivit värr i magen utan de måste antingen vara ett virus i tarmen eller inflammatoriskt. Så nu sk jag få remiss till o göra coloskopi som är när dom kör upp en kamera i röven hehehe...lite nervös för de men vill få veta på vafan jag haft diaree i snart 5 veckor o deras prover ser bra ut??

Nånting är ju helt klart fel..de dom misstänker är även om de kan vara en tarmsjukdom.men allt sånt ser dom med undersökningen. Så håller tummarna att de blir snart..


På måndag börjar min stora pojk i ettan o jag kan inte riktigt förstå att han är så stor nu. 

Sen ska vi nu få hjälp av familjehälsan med råd i hur vi ska hantera hans utbrott som kommit mer ofta nu tills vi fått tid hos BUP..tydligen så öre sån här lång vänte tid på att få komma dit..vilket jag tycker är förjäkligt när de handlar om barns hälsa.


Vill skriva om fler saker men nej nej inte än :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natalie Nilsson - 29 mars 2014 18:47

En kille träffar en tjej,dom dejtar flera månader. Helt plötsligt blir han dumpad då hon går tillbaka till sitt ex.Han blev såklart sårad o flyttar till annan ort o träffar ny tjej. Han bytte även nr.Efter ett tag satte han i sitt gammla simkort för ...

Av Natalie Nilsson - 29 mars 2014 01:55

En kille träffar en tjej,dom dejtar flera månader. Helt plötsligt blir han dumpad då hon går tillbaka till sitt ex. Han blev såklart sårad o flyttar till annan ort o träffar ny tjej. Han bytte även nr. Efter ett tag satte han i sitt gammla simkort...

Av Natalie Nilsson - 11 januari 2014 00:28

Ja jag har lyckats vänt på dygnet.Sen sjukhusvistelsen har jag vänt på dygnet o kan verkligen inte somna på natten. Men försöker hålla mig vaken på dagtid o sova på natten men de går verkligen inge bra. Me de lär väl vända snart.     Idag har B...

Av Natalie Nilsson - 15 december 2010 11:42

Onsdag=Jag trött... I flera dagar nu så har jag varit fruktansvärt trött..de e nästan så när jag går så svimmar jag..så trött e jag...   Nyss ringde bemanningen o jag ska får jobba idag  wihooo...Kanske blir lie piggare av o komma igånh me jobb...

Av Natalie Nilsson - 13 november 2010 19:36

Inte många gr jag lättar på mitt hjärta när jag vet att många kan läsa detta men ibland orkar man inte hålla allting inom sig. Det största som tynger mig just denna tiden på året är då jag tänker tillbaka på alla andra jular som varit med min mamma...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards