Alla inlägg under december 2010

Av Natalie Nilsson - 15 december 2010 11:42

Onsdag=Jag trött...

I flera dagar nu så har jag varit fruktansvärt trött..de e nästan så när jag går så svimmar jag..så trött e jag...


Nyss ringde bemanningen o jag ska får jobba idag  wihooo...Kanske blir lie piggare av o komma igånh me jobb heheh


I måndags hade Lilla Rassel prassel Lucia firande för första ggn..dom andra dagisen som han gått på har bara haft fika o inge mer..Men detta dagis sa de e ju tradition.åå så glad jag blev....Sen blev de lussebullar o pepparkakor som barnen gjort...mums..


Nu snart ska Jag o rasheed gå iväg till hans nya lekkompis Laila som e så bedårande söt...

Under alla dessa år så har han bara haft kompisar på dagis o ingen hemma att leka med förutom i skutskär när vi bodde där..Men Nör jag flyttade till sandviken vare lite svårt o skaffa nya vänner eller så dom jag skaffade hade inga barn.

Men nu har jag både en jobba kompis som har 2 pojkar plus denna nya vän som e nyinflyttad i sverige men en dotter på 4 år..

Asså jag kan inte vara annat än glad åt rasheed.Han e inte lika uttråkad längre vilket e skitbra..


Nu ska jag ta o fika lite sen ska vi gå iväg o  sen vidare till jobbet..


pöss

Ovido - Quiz & Flashcards